Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Lordkire

Pages: [1] 2 3 ... 50
1
Nonsense / Re: Sceme's diary thread [X-Rated]
« on: June 05, 2014, 12:15:44 PM »
I suppose I'll join in aswell.. Happy Birthday!
And sorry about the delay :p

2
STONED FreeRoam SA-MP Server / Re: SA-MP Server script
« on: April 03, 2014, 12:16:44 AM »
actually, the map is 6k x 6k....anyways, impossible since the max number of areas(gang zones) samp can display is......ermm...no idea, but not nearly enough lol (each 1x1m of each prop would be a seperate gangzone).
yeah i know the gang zones wouldn't be possible but you don't really need them if you can perfectly assign the properties to the way they are on the map

3
STONED FreeRoam SA-MP Server / Re: SA-MP Server script
« on: March 31, 2014, 06:09:01 PM »
Well actually i'd say go nuts. I'm sure there's parts that can be re-used (anti-cheat, vehicle selection for freeroam, ..) If you feel like putting in the effort to write a new script, sure! I don't see any replacement game coming along any time soon anyway..

Offtopic: how's the script for M2MP going?

Ontopic again: I would prefer the property system to work with a 2D 4k X 4k array that allocates square metres to properties instead of only rectangular properties.. dat shit's ugly. Increase the array size for offshore properties.

Actually, why not have a suggestion box topic for a new script?     

4
STONED FreeRoam SA-MP Server / Re: SA-MP Server script
« on: March 29, 2014, 03:34:55 PM »
I voted don't bother writing a new script.. although I doubt a game more suitable will ever come along.

6
Nonsense / Re: VTech's gonna buy a new PC yay!
« on: February 19, 2014, 03:53:47 PM »
Well you just have to make sure all components are compatible with your motherboard. For example the processor must fit the motherboard's socket, a PCI-e graphics card needs a motherboard that had a PCI-e slot, SATA harddisk needs SATA port on the motherboard (also check versions, SATA600 hdd needs SATA600 ports, but SATA600 ports are also backwards compatible with SATA300 hdd's, ...) Stoners can help if you're not sure if something fits something.
You can of course also see it the other way round, and look for a motherboard that's compatible with all the other parts you cant to have of course..

As for which parts to choose, price is often (but not always) a good guide for quality, just look where the price is situated among the others. You can also check out some "configuration of the month"s that some websites make for guidance. There's a lot of information out there.

And again, once you have come up with a configuration, i'm sure plenty of people here will check it out and give comments/advice :)

7
Nonsense / Re: VTech's gonna buy a new PC yay!
« on: February 17, 2014, 11:58:06 PM »
My advice would be to get informed on the right pc components and build it yourself.

With a ready-made pc there's a good chance you'll get a shitty noisy fan or a shitty psu or shitty whatever that's not mentioned in the specs, and it's really not that hard to build a pc yourself. There's plenty of people on stoned to get advice from too..

8
Server News and Announcements / Re: ew exploit sa-mp server 0.3X
« on: January 14, 2014, 03:26:33 AM »
within seconds the server is consumed more than 150% of CPU

what?

9
Cars / Re: Favorite Police Cruisers
« on: December 12, 2013, 04:22:12 PM »
:(


I like this one though:

10
Cars / Re: Favorite Police Cruisers
« on: December 11, 2013, 08:30:51 AM »
Italy


11
Ideas, Complaints and Bug Reports / Re: how do I speed up my pc?
« on: December 02, 2013, 12:11:53 AM »
put some wheels under it and push it down a hill, that should speed it up

12
Unban Applications / Re: unban me please!
« on: September 24, 2013, 01:49:04 PM »
I just can't read autoban without reading autobahn first..
Well thanks for that

13
Nonsense / I just had pizza :DD
« on: September 21, 2013, 02:30:31 AM »

14
Nonsense / Re: petition to bring Futurama back!
« on: September 10, 2013, 10:24:29 AM »
I'm surprised people find that show good... Imo it was like the worst comedy cartoon ever produced. I mean, seriously, I watched maybe 3 episodes because I couldnt take more...

1. South Park
2. American Dad
3. Family Guy

I can't think of anything else that's decent.
The Simpsons (old episodes)

15
Nonsense / Re: petition to bring Futurama back!
« on: September 07, 2013, 01:14:26 AM »
petitions are closed, can't be signed anymore

Pages: [1] 2 3 ... 50

* Google Search

Custom Search